Sista inlägget / God natt

Det blev ingen dush då men men har precist borstat tänderna och tvättat bort sminket, och ska gosa ner mej i täcket med kuddar, Mys med sej själv haha !

När jag funderade på vilken film jag skulle se så slog det mej.. Har ju köpt en film ju !!
Ja, förra helgen var jag och alexandra borta, och hade ingenting attgöra så vi gick ut och sen av nån anledning  så hamna vi inne i en ica affär, och filmer kostade 25 kr, så då köpte jag em film (liksom 25 spänn !)
som vi kunde ha att kolla på kvällen, men självklart hann vi somna haha !

Så den ska jag se, den heter " The babes of St Trinian's".

Nån som har sätt den ? Är den bra/dålig ?
Aja, sista inlägget för idag så godnatt på er


Inegn smink.. GOD NATT !


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-08 @ 13:21:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0