heejsaaan !

hej, jobbig dag idag, eftersom jag ligger lite efteri skolan har det väl gått sådär.. Men jag kämpar på som vanligt.
Och jenny tog sönder en va min sko idag också hahah, jag blev skitsur och börja skrika och hon zstog och skratta samtidigt sen börja jag också skratta för min sko såg helt fucked up ut hahah !

menmen, det regna idag också, jag HATAR regn, så jag hade lockigt hår idag och svar runt ögonen, SNYGGT ! (ironi)

Men men sen blev håret snyggt asså så här lagom slitet lockigt och rakt, rätt snyggt faktiskt.

Men ska hoppa in i dushen mitt hår luktar långt från gott asså..
Puss





-jag idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gärna med på Dagens blogg, du kanske vinner & får dela med sig av mina underbara läsare, läs inlägget "Dagens blogg" för mer detaljer:D

Hoppas du vill vara med:D

Kram!

2010-09-13 @ 21:20:32
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0