HA-HA

Tja, skit tråkig dag idag, ingen var i skolan nästan alla är ju sjuka !!! Tråkit var det iaf, så det var ingen speciell dag kan man säga. Flöt på rätt bra idag, är lite smått stolt över mej själv, jobbar mer på lektionerna, försöker mer liksom. Sen så har jag varit på exakt alla lektioner, nepp ingen skolkning, hemma. INEGNTING! Förutom när jag kom 20 minuter försent då.. Somsagt flöt der på bra idag, efter skolan gick jag raka vägen hem, plugga lite, sattsar senhårt det här året för förra året gick inte bra alls, IG i flera ämnen, och massa frånvaro, så nu är det upp till bevis ! Men iaf, nu sitter jag me kära bror och kollar på barnprgram HAHAH, No lifer jag är asså... Men men, hörs senare då, puss
 dagens outfit då, kan man väl försöka säga..
Vitt linne randig kofta svarta jeans, läckert !
Hotstuff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0