fanfanfan !

Blir något så sjukt irriterad på dej, men varför kan jag inte säga det !? åhhhhhhhhhhh..
Jag visste ju hela tiden att det skulle bli så här !!!!!
Varför gjorde jag ingenting åt det ?
FUCK.
FAN.

Vet inte om jag ska gå på det, vet inte om jag orkar med er..
Just nu är allt dåligt vill bara byta skola och försvinna.
Varför ska du alltid följa efter mej, vaför ska du va med mej hela tiedn sen när jag säger nej blir du sur ?
Och du säger att jag är omogen !?
En liiiiten grej som jag och en kompis ska göra tillsammas bara hon & jag ska du komma och förstöra för att du inte har några andra vänner..Snälla låt mej leva mitt liv..Kastar bara bort min tid på dej -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :) vem handlar de om? asså de där du skrev :)

2010-09-20 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0