At my place

hej, kom nyss hem från skolan, sjukt trött vill bara lägga mej och dö. Så trött är jag haha..
Men ialllafall så ska jag städa mitt rum, nu har lovat mamma att göra det i flera dar nu, så de är väl på tiden att man gör det nu, eller vad säger ni ?
Vi tog massa roliga bilder från skolan idag. Har inte hunnit kolla igenom alla för min mobil dog, laddar upp dom senare
puss

Från mallorca haha, va några reseledare som skulle spela Grease, va nog den dåligaste teatern jag har sett i hela mitt liv haha, JENNY LÄS DET HÄR : GISS VEM DET ÄR SOM STÅR I BAKRUNDEN ?


Kommentarer
Postat av: hannas blogg

sv: ta¨ck så mycket :-)

2010-09-29 @ 15:51:45
URL: http://hannahirvasoja.devote.se
Postat av: JENNY thaa bitch 8D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AL FRED I ENGLAND :DDDDDD

2010-09-29 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0