100908

Tja, idag var det skola igen då. Inte lika tråkigt som igår utan lite mer roligare. Mer folk var i skolan idag.
 Sååå mycket roligare då !Men men, efter skolan gick jag hem och när jag öppnar dörren, så sitter min moster och hennes kille där , nice.
Så jag satt och prata lite med dom, jätte snälla är dom, dom är inte så här gammla och tråkiga utan unga och galna haha !

Sen efter det så kom mamma, och hon jag och moster (andra moster) åkte till centrum, behövde lite new stuff :)
Iaf fick hem ´lite grejer :), ingen speciellt så där, men jag ville helst hitta ett par snygga chinos eller liknade modell, men blev ett par jeans ist men lika snyggt det, jeans kan man inte ha för många av. Am i rhight or what ?
 Lägger upp bilder lite senare på vad jag köpte, har verkligen ingen lust att blogga, sliten och ont i min rygg

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0