100906

Hejhej,

blää idag var det skola, gick rätt bra faktiskt :)

Efter skolan gick jag och nathalie till Gården (ungdomsställe), träffa lite folk. Hahahah sjungde singstar, skiiit tråååkigt men hahaha fanns inget bättre att göra.

Sen åkte vi till handen skulle träffa nån snubbe, när vi va där träffa vi lite annat folk också :D
 Men men, efter det kom jag hem, träffa syrran och fredric åt mää dom, trevligt !
Sen kom alexandra förbi, vi gjorde exakt ingenting, kul ! hahah men vi gick ner och prata lit med dom där nere :) men hon har gått hem nu och klockan är bara 18 nånting, så jag ska faktiskt plugga

Ikväll händer ingenting tror jag, får se ifall jag orkar gå ut.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0