vad är engentligen meningen med livet?

Jag menar om vi ändå ska dö nån gång, vad är då meningen?
Det ät typ som att man får önska sig exakt vad man vill men endast i 5 sekuder.
Då kan man ju lika gärna skita i att önska sig nåt.
Sen har jag tänkt jätte mycket på det här med studier och utbildningar, vad ska jag göra om 6 år ?
Ska jag jobba på McDonald's eller ?

Men egentligen, hur ska jag kunna ta ett beslut när jag är 15-16, om vad jag ska gå för linje, och vad jag vill jobba med i mitt liv när man fortfarande bara är tonåring . Jag vet att det är några år kvar men jag är orolig över det, jag funderar nästan varje dag om vad jag ska gå för linje och vad jag måste har för betyg för att kunna jobba som si och så.

Jag vet inte vad jag ska bli eller vad jag vill bli, jag vet helt enkelt inte vad jag vill..
Och det som orar mej mest är om det ens kommer gå bra, hur vet man det då?

Nej, jag orar mej för mycket eller hur?.

Behövde skriva av mej lite. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0