Tja tja

hej och förlååååt att jag inte har bloggat på hundrasextio år men jag har haft fullt upp med studier och vänner. Ja upptagen helt enkelt :)
Men ska faktsikt bli bättre på att blogga men har så hiimla mycket med skolan just nu, jag har fått återgärdspogram (hur det nu stavas?) och ska ha möte med några lärare.. Och det är sjukt jobbigt ska ni veta!
Så jag har licksom skrivit bloggen längst ner på listan, om ni fattar vad jag menar.
Just nu sitter jag hemma, och äter chips och cola, kalla mej tjock haha.
Resten av mi familia sitter och kollar på Idol, usch hatar idol, verkligen hatar!
Det är så tråkigt, iallafall det här året.
Hörs sen kanske, Puss
Bjuder på bilden, haha jag och broshan, yeeahh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0