Saker som jag tycker är viktigt i en blogg.

  • Att svara på komentarerna -Alltså om nån komenterar en komentar då är det ju kul om man får svar tillbaka, am i right ?
  • Bilder -Bilder tycker jag är en stoor del av bloggning, och det är mycker roligare att läsa om det är bilder med.
  • Ett inlägg om dagen -Okej, man kanske inte Alltid måste det, men det är ju roliagre om man "följer" en blogg som faktiskt skriver lite då och då om dagen.
  • Schyst design -Ja, okej det är väl inte så jätte jätte viktigt det heller, men själv tycker jag att det är mycket roligare att läsa en blogg med en schyst design som ingen annan har :)
  • Önskemål - Om en läsare tillexempel skriver att bloggen borde uppdatera mer, så är det ju fint fint om man gör det, men det var ju bara ett tilexempel..väldigt dåligt btw haha
  • Bra presentation -När jag går in på en blogg, så är det kul om dom har skrivit en bra presentation, för då förstår man lite mer om bloggen, eller det känns så iallafall hehe.
  • Våga -Våga skriva om saker man inte vill ta upp egentligen !
  • Försöka - Det ät väl det allt går ut på nästan, att man måste försöka. Man kanske inte alltid orkar eller har lust med att blogga men om man vill ha läsare måste man försöka som sagt !

Rätta mej gärna ifall jag har fel men det är saker som jag tycker är viktigt, haha jag kanske inte gör allt det där men ändå :P


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Vad frågade jag? :P

2010-10-05 @ 13:40:57
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Justja ;) mitt minne är så bra haha

2010-10-05 @ 13:43:04
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

hih! Vad gör du nu då?

2010-10-05 @ 13:45:19
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0