Pappas data

hej, här hur tråkigt som helst, sitter hemma med pappas sugande data och nördar facebook.
Får inte gå ut ikväll, förstår fortfarande inte varför?
Är osams med en av mina vänner.
plus att jag är oerhört deppig, och hungrig och trött, kul kväll va ? :D
Aja ska inte gnälla än, det blir mycket värre snart.. Fan också !!!
Önska jag kunde skriva på bloggen... Men ni fattar nog varför jag intre kan..


Den här låten sitter fast i mitt huvud, tycker att refrängen är så jävla skön alltså !


?Bailamos! Let the rhythm take you over...
?Bailamos! Te quiero amor mio...
?Bailamos! Wanna live this night forever...
?Bailamos! Te quiero amor mio...?Te quiero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0