Lite av Kvällen

God Morgon!
Hade så jävla kul igår på barngalan!
Först så gjorde jag i ordning mej sen plocka min moster upp mej.
Sen åkte vi till McDonald's och hämta upp mat på McDriven och åt i bilen haha.
Sen åkte vi in till SVT (Sveriges Televison) och utanför när vi kom in stog Orup och röte haha!
Sen när vi stog inne på SVT så kom hela EMD gänget, stog typ en halv meter brevid dom samma sak avr det nät Eric Saade kom in också, btw han sjunger jätte falsk i verkligheten, HAN KAN INTE SJUNGA!
Sen träffa jag Jill Jhonsson (stavning?)
Sen Bandet Rockstar med Annika Ljugberg, det är min mosters kompis, coolt va?
Senare så uppträde alla dom lazee och J-son var gryyymt bra allltså !

Hände annat roligt igår också men aóm jag ska skriva allt kommer hela inlägget bli lååååååååångt!!


Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

varsågod :D

2010-10-16 @ 11:09:05
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0