God Morgon !

God Morgon mina kära vänner, vakna för ett tag sen, sitter med mamma och kollar på Tv, på nån debatt, heelt sjuukt dom sitter och typ skriker på varandra haha...

Igår: Som sagt igår hade jag fullt upp, alltså ingen tid att blogga.
Vaknade tidigt för att möta min moster för att åka hem till min andra moster som fyllde år, så vi fixa lite sallad tårta och sånt där, och så råka jag spilla ner hela mej med olivolja hahaha ! så jaag gick runt och lukta vitlök och olivolja.
Men sen efter det så åkte jag och min moster och handla lite mys, och åkte hem till henne och satt hemma hos henne och kolla på någon film, sen så åt jag middag där.
Efter det så ringede Micaela och Alexandra mej och fråga om jag kunde komma ut och träffa dom och några andra. Så då gick jag ut sen gick vi tre till deras kompis, men hon var inte hemma då kom de några killar som skulle träffa dom och visste vart dom va så då gick vi me dom, sen träffa vi massa folk. Aja sen gick alla och jag gick tillbaka till min moster.
Som börja kolla på en annan film så vi satt och kolla på film heela kvällen/natten. Sen efter det gick jag hem mitt i natten haha kom hem runt 1.
puss


Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du haft en nice helg! =) Godnatt!

2010-10-11 @ 01:18:59
URL: http://alinah.se
Postat av: Anonym

Ha en fin dag sötnos! =)

2010-10-11 @ 11:23:58
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0