Varför?

Okej, jag har tänkt på en grej, alltså varför putar nästan alla tjejer på kort eller gör nån slags min av nåt slag.
Nej men tex när man kollar på bloggar och på facebook, allt möjligt som har med bilder att göra.
Så putar man med läpparna eller gör en min, tycker man att man blir snyggare då? Känenr man sig snygg?
Jag vet att jag gör det för min mamma påpekar det hela tiden haha.
Tillexempel såhär? Jag putar med läpparna fast inte så mycket bara lite, men jag fattar inte varför? En reflex liksom, skumt.
Vad tycker ni?, Ska jag kanske börja puta så mycket med läpparna kanske? oseriös..
Eller bara vanligt smile? Det är mitt vanliga "klassfoto"-smile, helt okej faktsikt...
Nej nu ska jag in i duschen puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kör inte med "plutlooken" faktiskt :P

2010-11-05 @ 20:17:57
URL: http://sunkish.blogg.se/
Postat av: cherie

gud vad söt du är! :)

2010-11-06 @ 00:51:19
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0