Var är du när jag behöver dej som mest?

Fattar inte hur du kan göra det!! Klart jag har fattat att du har blivit äldre och jag vet att du kanske inte vill bo hemma.
Men på nåt sätt kan jag inte fatta att det är över..
Alla våra nätter som vi låg och prata om allt.
Våra problem som vi dela med varann, alla våra roliga minnen. Varför just nu, vaför inte om några år? Du kanske är redo för det här, men jag är inte redo någon stans!
Tårana sprutar när jag skriver det här, för det finns ingen annan än du som förstår mej. Du är verkligen min syster, min bästavän.
Visst vi kan bråka men det gör ju alla syskon? Men allt blir som vanligt efter några sekunder.
Har redan gått igenom det här med dej, EN gång har jag gjort det, och helt seriöst kände jag ingen livsglädje men då var jag liten och inte fattatde riktigt men nu är jag äldre och fattar.

Du är min allra bästavän, skulle göra allt för dej. Du är ärlig till mej till 100% du tar hand om mej till 100% du stöttar mej till 100%. Det finns ingen som dej syrran, du är speciell du är bäst! Jag älskar dej och det vet du.
Skulle jag skriva alla våra minnen alla stunder, skulle det inte ens räcka till en bibel.
För du och jag föralltid.
Jag älskar dej syster! Önskar att du var här just nu, just nu när jag mår som sämst.

Kommer aldirg glömma när du sa "Är någon dum mot dej ring mej och jag trycker upp en gurka i rumpan på dom så dom inte kan gå på flera dar!!". Haha kan fortfarande känna samma känlsan när du sa det, trygghet som om du var någon slags livvakt haha.

Du är den ända jag kan vara mej själv med tror jag, Jag älskar dej. Skulle kunnna säga det flera gånger om igen.


Kommentarer
Postat av: julia ♥

Hur mår du en sån här mörk söndagskväll!? <33

2010-11-14 @ 19:19:56
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0