Stockholm City

Kom precis hem efter en lååång  dag på stan med min moster. Köpte ingenting, gick bara och kollade runt i olika butiker. Kul var det iallafall, hittade så himla mycket snyggt, men som sagt så köpte jag ingenting. Hälsade på syrran på jobbet också, eftersom hon jobbar på en resturang bestämde vi oss för att äta där.
Och som jag sa kom jag precis hem, är "barnvakt" åt min lillebror, för mamma och pappa är på övningskösrkurs med syrran.

Juste, jag måste verkligen börja ta med mej kamran och börja uppdatera mera, eller vad säger ni?
Men nu ska jag andas lite, puss

Kommentarer
Postat av: annie

såå söööt du e :)

2010-11-04 @ 21:08:56
URL: http://anniepearson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0