Home

Hej, är hemma nu eller jag kom hem för ett tag sen men ändå :P
Iallafall som ni ser nedan så sov jag hos alexandra och efter det så åkte vi (Jag, Jenny och Alexandra) till Centrum för att Alexandra hade ett rabattkupong som var "ta två betala för en" så då fick jag den som va gratis eller vad man ska säga, snällt av henne eller hur? :)

Som ni kanske vet så är det farsdag idag, det var också en av anledningar varför vi åkte till centrum för att handla en liten present.
Men jag har inga pengar så jag köpte ingen present till pappa. Guud vad jag får dåligt samvete för det.
Men jag skrev ett "brev" till min pappa att jag älskar han och sånt.
Sen år jag ännu mer dåligt samvete för dom har redan firat farsdag när jag inte var hemma :( sad face.
Men men, tror vi ska fira den mer sen :) jag ska iallafall det haha!

Aja nu är jag hemma och ska äta snart, eller jag tror det iallafall, är inte så hunrig just nu.
Shit vad jag skriver om ingenting haha.
Hejdå puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ställer upp för dig, vad gör du? ignorerar mig.

2010-11-14 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0