herrgud..PATETISKT !

 Är det bara jag som tycker det är sååå patetiskt när man skriver på facebook tillexempel,
"du svek mej, jag hatar dej du var så bra nu är du ingenting, jag hatar dej" .
Men snälla ? Om man inte vågar säga det det personen själv så är det väl bara att ringa upp
hon/han, istället för att skriva på facebook ? sånt är bara omoget och töntigt och ett tecken på att man inte vågar stå för vad man tycker.

Själv har jag blivit utsatt för sånna grejer, att mina så kallade vänner, har skrivit på facebook sånt skit,
och jag blir ju bara irriterad för jag fattar ju att det är jag ?( dom gånger det har varit till mej asså),

 så en gång ringde jag upp den här personen och fråga varför hon håller på att skriva sånt , men då var det ju "självklart" inte till mejhon menade och blah blah blah.BULLSHIT !

Sånt hatar jag !? Vågar man inte säga det personligen kan man ju engentligen bara hålla käften !



FÖRLÅT ATT JAG LÄGGER UT DET PÅ ER MEN JAG BLIR SÅ IRRITERAD ! JAG VET ATT DET ÄR OMOGET MEN MEN DET ÄR JAG DE ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0