100828

Hej, förlåt att jag inte har skrivit något "riktigt" inlägg men har helt ärligt inte haft tid, och ingen lust.
Men tänkte väl att jag ska ge det här bloggandet ett försök :)

Iaf igår var det fredag alltså sista dagen i skolan, sluatde sent, eller inte sent då men senast i skolan iaf :P
Efetr det så va jag på gården ett tag träffa massa roligt folk :)
Sen va jag ute ett tag, men nu e jag bara hemma och ska va det resten av dan. jag är sjuk !!!
Fuuckk, jag har inte tid att vara sjuk !
Men men, lite skönt är det att sova länge och gå runt i myskläder och ligga och kolla film med en kopp te, faktiskt.

men vi hörs lite senare kanske då, puss



Härlig bild från igår i skolan haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0